Szponzorált linkek

Keress a blogomon!

V. Molnár Ferenc - Novella és vers gyűjtemény

Vers, novella, regény... Szoktam ilyeneket (is) írni! Ezeket szeretném megosztani azokkal, akik fogékonyak a művészet ezen formájára! "Egy vers a világért, egy novella az emberiségért, egy regény a jövőért!" Ez a mottó!

Vers és Novella hírek

Matek kettes című "nagy" novellám 7 részben közlöm a blogon.

A ti gondolataitok....

  • Dead-End: Hello! Hasonló ötletem nekem is volt, mint amit Te csinálsz a blogodban, pl. ebben a posztban: nov... (2009.02.13. 22:16) Novella: A fénykép
  • Flo-márkuskati: Szia!:) Így tetszik...ezzel a befejezéssel;) van happy end:nem tőrtént meg a való világban;) grat (2009.01.30. 09:31) Novella: A fénykép
  • Tonett: Tetszett,de hogyha jol vegzodne akkor jobban el tudnad adni a nagy erdemu kozonsegnek.(igy csak eg... (2009.01.28. 03:21) Novella: A fénykép
  • bloggerman (törölt): Egész jó:) (2009.01.23. 21:07) Novella: A fénykép
  • Utolsó 20

Vers, novella antikvárium

Értesülj, ha új vers vagy novella jön

Vers, novella és a többi címke

akit (1) álarc (1) álmom (1) azt (1) bejelentés (1) béke (1) boltba (1) éber (1) ebook (1) ekönyv (1) el (1) elhagyja (1) elindultam (1) e book (1) e könyv (1) félek (1) félelem (1) fénykép (1) gondolat (1) gonosz (1) győzelem (1) győzelmem (1) harag (1) hírek (1) hirtelen haragú (1) irodalom (14) jótanács (1) kaptak (1) lottó (1) magány (1) maszk (1) matek kettes (7) mindenki (1) novella (21) olvasás (14) pillanat (1) regény (13) rossz (1) sose (1) szeretet (1) tisztelet (1) tréfagyár (1) vége (1) vers (12) vidám (1) visel (1) vita (1) út (1) Címkefelhő

2009.01.16. 18:34 ferikruger (törölt)

Vers: Egy vidám pillanatban...


Elindult a szó, és eljött a beszéd,
Hogy megállt a rossz, elmúlt a veszély
Minden szép volt, de lesz sivár, s lakatlan
Úgy láttam egy vidám pillanatban

Hangos zajok, szél csapja az ajtót
Süvítő orkán tombolhatsz egy jót
Minden elborult, de nem féltem ottan
Hisz az egészet láttam egy vidám pillanatban

Füstifecskék csiviteltek az égen
De jött egy vihar, s pusztított keményen
A fecske elszállt, én ott maradtam
Láttam mindent egy vidám pillanatban

Akkor zuhant egy szikla a földre
Rá egyenest a vonuló jövőre
Elmúlt a lesz, a jelenben maradtam 
Ezt vettem észre egy vidám pillanatban!

Infók a vers születéséről

A vers megírásakor tényleg vidám voltam. Csak valahogy kijött ez a negatív eredmény belőle, bár egyébként szerintem ez egy vidám vers... csak két értelmű vers... de mindenképp vidám!

Írta: V. Molnár Ferenc

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (3,3/5)

Szólj hozzá!

Címkék: vers olvasás regény novella irodalom pillanat vidám


A bejegyzés trackback címe:

https://vmolnarferenc.blog.hu/api/trackback/id/tr82882212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása