Szponzorált linkek

Keress a blogomon!

V. Molnár Ferenc - Novella és vers gyűjtemény

Vers, novella, regény... Szoktam ilyeneket (is) írni! Ezeket szeretném megosztani azokkal, akik fogékonyak a művészet ezen formájára! "Egy vers a világért, egy novella az emberiségért, egy regény a jövőért!" Ez a mottó!

Vers és Novella hírek

Matek kettes című "nagy" novellám 7 részben közlöm a blogon.

A ti gondolataitok....

  • Dead-End: Hello! Hasonló ötletem nekem is volt, mint amit Te csinálsz a blogodban, pl. ebben a posztban: nov... (2009.02.13. 22:16) Novella: A fénykép
  • Flo-márkuskati: Szia!:) Így tetszik...ezzel a befejezéssel;) van happy end:nem tőrtént meg a való világban;) grat (2009.01.30. 09:31) Novella: A fénykép
  • Tonett: Tetszett,de hogyha jol vegzodne akkor jobban el tudnad adni a nagy erdemu kozonsegnek.(igy csak eg... (2009.01.28. 03:21) Novella: A fénykép
  • bloggerman (törölt): Egész jó:) (2009.01.23. 21:07) Novella: A fénykép
  • Utolsó 20

Vers, novella antikvárium

Értesülj, ha új vers vagy novella jön

Vers, novella és a többi címke

akit (1) álarc (1) álmom (1) azt (1) bejelentés (1) béke (1) boltba (1) éber (1) ebook (1) ekönyv (1) el (1) elhagyja (1) elindultam (1) e book (1) e könyv (1) félek (1) félelem (1) fénykép (1) gondolat (1) gonosz (1) győzelem (1) győzelmem (1) harag (1) hírek (1) hirtelen haragú (1) irodalom (14) jótanács (1) kaptak (1) lottó (1) magány (1) maszk (1) matek kettes (7) mindenki (1) novella (21) olvasás (14) pillanat (1) regény (13) rossz (1) sose (1) szeretet (1) tisztelet (1) tréfagyár (1) vége (1) vers (12) vidám (1) visel (1) vita (1) út (1) Címkefelhő

2009.01.16. 13:04 ferikruger (törölt)

Vers: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

- Avagy jótanács a hirtelen haragúaknak -


Egy! Egy pofont kéne adjak
Hogy miért nem érted végre meg,
Hogy mit mondok az úgyvan?
Hidd el ez már vérre megy!

Kettő! Meg egyébként nem igaz
Az se amit tegnap mondtál
Minden a te hibád, az élet is
Minden percet elrontottál

Három! S ha azt hiszed, hogy béke
fogja átjárni a szívem,
Felejstd el gyorsan, mérges vagyok
Hajt engem a forró vérem!

Négy! Bár lehet, hogy ebben abban
volt pár igaz része szavadnak
De attól még ne nézzél engem
Se hülyének se pedig vaknak

Öt! Jó az igaz, hogy tegnap este
Én voltam ki nem figyelt
De attól még ha énhozzám szólsz
Tudnod kell, hogy hol a helyed!

Hat! Egyébként annyira már nem izgat
Kicsit felkaptam a vizet
De miattad fáj a gyomrom most is
MIattad számolom itt a tizet!

Hét! Ez a perc a csönddé legyen
Ne nézz rám, így most nem akarom
Kicsit még morgok, de hidd el nekem
A hülyeséget már nem bírom

Nyolc! Na jól, van a pertu épp most kéne
A békülésnek legyen eredménye!
Nem szeretem a vitát, éppen ezért
Jó lenne, ha itt lenne a vége!

Kilenc! De azért még igazam van!
S hiába mondasz bármit nekem...
Hidd el tudom mit miért teszek
Hidd el jól irányítom az életem!

Tíz! Hol a pertu? Drága barátom!
Koccintsunk és lépjünk túl ezen
Hisz elszámoltam tízig, megnyugodtam
Mindenki mindig így tegyen!

Infók a vers születéséről

RÉgen hirtelen haragú voltam, könnyen robbantam és örjöngtem. Mára megtanultam elszámolni 10-ig és rájöttem, hogy így sokkal könnyebb az élet! Ez a vers felszólítás, hogy számolj el 10-ig! Ez a vers leírás, hogy mi történik bennem a 10 lépés alatt!

Írta: V. Molnár Ferenc

 

szerintünk: (2/5)
szerintetek: (4,7/5)

Szólj hozzá!

Címkék: vers olvasás regény novella vita irodalom béke jótanács vége harag hirtelen haragú


A bejegyzés trackback címe:

https://vmolnarferenc.blog.hu/api/trackback/id/tr67881629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása