Szponzorált linkek

Keress a blogomon!

V. Molnár Ferenc - Novella és vers gyűjtemény

Vers, novella, regény... Szoktam ilyeneket (is) írni! Ezeket szeretném megosztani azokkal, akik fogékonyak a művészet ezen formájára! "Egy vers a világért, egy novella az emberiségért, egy regény a jövőért!" Ez a mottó!

Vers és Novella hírek

Matek kettes című "nagy" novellám 7 részben közlöm a blogon.

A ti gondolataitok....

  • Dead-End: Hello! Hasonló ötletem nekem is volt, mint amit Te csinálsz a blogodban, pl. ebben a posztban: nov... (2009.02.13. 22:16) Novella: A fénykép
  • Flo-márkuskati: Szia!:) Így tetszik...ezzel a befejezéssel;) van happy end:nem tőrtént meg a való világban;) grat (2009.01.30. 09:31) Novella: A fénykép
  • Tonett: Tetszett,de hogyha jol vegzodne akkor jobban el tudnad adni a nagy erdemu kozonsegnek.(igy csak eg... (2009.01.28. 03:21) Novella: A fénykép
  • bloggerman (törölt): Egész jó:) (2009.01.23. 21:07) Novella: A fénykép
  • Utolsó 20

Vers, novella antikvárium

Értesülj, ha új vers vagy novella jön

Vers, novella és a többi címke

akit (1) álarc (1) álmom (1) azt (1) bejelentés (1) béke (1) boltba (1) éber (1) ebook (1) ekönyv (1) el (1) elhagyja (1) elindultam (1) e book (1) e könyv (1) félek (1) félelem (1) fénykép (1) gondolat (1) gonosz (1) győzelem (1) győzelmem (1) harag (1) hírek (1) hirtelen haragú (1) irodalom (14) jótanács (1) kaptak (1) lottó (1) magány (1) maszk (1) matek kettes (7) mindenki (1) novella (21) olvasás (14) pillanat (1) regény (13) rossz (1) sose (1) szeretet (1) tisztelet (1) tréfagyár (1) vége (1) vers (12) vidám (1) visel (1) vita (1) út (1) Címkefelhő

2009.11.30. 21:48 VMolnárFerenc

Így készült: Matek kettes novella + bejelentés

Kicsit leamortizált élethelyzetben írtam meg a novella első változatát, mely azóta a még számos kéziratomat (többek közt a Lottó, a Fénykép, az Öreg és a még újrírásra váró kedvencem, a "Sikeres elvonókúra") tartalmazó füzettel együtt nyomtalanul eltűnt.

Akik RSS csatornán olvasnak, javaslom, kattintsanak ide,mert fontos információkat osztok meg a végén!

Akkoriban elég sokszor ment a hiradóban... a pedofil téma (Pedofil párt Dániában, nagypapa megerőszakolta az unokáját, pedofil pap... stb.), és úgy döntöttem, hogy muszáj szavakba öntenem azt az undort, amit érzek az ilyen patkányok iránt.

Hogy a novella vége miért ilyen negatív? Nos, mint mondtam, leamortizált élethelyzetben voltam akkoriban. Mindenki átesett a 16 éves kori depresszión gondolom, mert én is, és szinte minden haverom körülöttem. Kellett 8 év, hogy teljes egészében újra írjam a történetet, pedig most a 23 éves kori depresszió ül rajtam. (ami szerintem sokkal rosszabb, mert a következőnek valamikor 50 éves koromban kellett volna eljönnie). Nem tudom ki, hogyan fogadta a történetet. 8 éve sokkal jobbnak tűnt, és az eredeti változatot is jobban megírottnak éreztem, mint ezt. Csak fontos állomása volt életemnek, így kénytelen voltam publikálni.

Hírek

1. A blog saját domain névre kerül át: vmolnarferenc.me címen lesz elérhető! A régi írások itt maradnak, oda majd az újak fognak kerülni.

2. 2010 első negyedévében nyomtatásban megjelenik: V. Molnár Ferenc: Modernkori vérengzések címmel, melyből részleteket a már új blogon fogok folyamatosan leközölni!

Szólj hozzá!

Címkék: hírek bejelentés novella


A bejegyzés trackback címe:

https://vmolnarferenc.blog.hu/api/trackback/id/tr11513961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása